TomTom Go 940 LIVE World NL MUS 2yr Promo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Go 940 LIVE World NL MUS 2yr Promo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

AlWil 26-04-2011

Ik herken onderstaande beoordeling niet over ed service van TomTom. Ik had oktober 2009 een 940 gekocht die van begin af aan spontaan rebootte om de paar dagen (uiteraard op de meest ingewikkelde verkeersknooppunten en ook no geen vaak tientallen minuten 'vast bleef hangen', ondanks heldere hemel, vrij zicht (satellieten dus zichtbaar) etc, etc. De 940 heb ik juli 2010 teruggebracht. Ze hebben toen de firmware opnieuw erop gezet, Dat hielp natuurlijk niets. De 940 in januari 2011 wederom teruggebracht en ik kreeg binnen twee weken een geheel nieuwe, met de nieuwste kaarten erop.

Dus ondanks een klein jaar ongemak (ik had hem sneller kunnen terugbrengen) nu een prima gevoel overgehouden aan TomTom. De volgende wordt zeker weer een van TomTom.

Degrienduil 15-07-2010

Ik heb de 940 Go nu bijna een jaar in gebruik, en hij werkt perfect
de updates gaaan vanzelf als ik hem aansluit op mijn tomtem home
alles staat er binnen enkele minuten op
flits palen benzine pompen, enz,kaart updates.
de jaar hd traffic was bijna om, en ik kreeg van tomtom een half jaar gratis voor niks verlenging er bij
zonder dat ik daar om heb gevraagd.
ook de hd traffic werkt perfect, met vakatie vond hij alles binne no time
benzine pompen, parkeer garages, restauranrs,hotels
enz.
niets dan lof over deze tomtom 940 GO

willem323 27-11-2009

Go940 live nu een jaar in mijn bezit, apparaat werkt bijna goed. Spraaksoftware nog nooit iets aan gedaan door TomTom, men luistert wel naar de klant maar doet vervolgens GEWOON niets. HD traffic in steden zo goed als onbruikbaar, werkt alleen voor snelwegen redelijk.

wkeller 22-11-2009

Ik heb in 3 jaar een 910, een 930 en een 940 versleten. Iedere keer gedonder met TT-Home. Kocht de 940 met een jaar LIVE abo en 24 mnd kaartupdates in juni omdat de 930 instabiel werd.

Sindsdien niets dan ellende, zie bv. nog steeds geen flitspalen en kaartupdates. Zijn nu bijna 30 calls verder bij de helpdesk van TT, heeft me dagen prutsen gekost, nog steeds dezelfde problemen. Tomtom en LIVE is prachtig, TT-Home en helpdesk deugen niet. Koop geen TT meer.

AlWi 17-11-2009

De 940 nu 1.5 maanden in bezit. Gekocht voor oa. gebruik in de USA. Erg goed, het werkte allemaal meteen. Alleen tijdens het rijden daar kwam met onregelematige periodes (soms 3 keer op een dag en daweer dagen niet) spontaan de juridische mededeling wat ik eerst alleen gezien had bij de allereerste in gebruikname. Verder.: je kan instellen dat de 940 automatisch uitgaat als de externe spanning eraf gaat (bv. bij het tanken); echter hij springt niet automatisch aan als de spanning erop komt (bv. na het tanken). Niet echt een geweldige tekortkoming, maar mijn 700 heeft dat wel en dat is toch wel erg makkelijk. Wel heb ik dat de Nokia 6021 af en toe opnieuw gepaired moet worden met de 940. De 700 heeft dit nooit vertoond. Je moet hem dan 3 - 5 keer pairen voordat 'tie dan weer daadwerkelijk 'ziet'. Afgezien van die telefoon is het overall een prima apparaat.

livebox 30-05-2009

Na zon 7000 km. met de GO 940 LIVE gereden te hebben, even een 2e review. Heb hem nu zon 5 maanden in mijn bezit, en ben er nog steeds goed tevreden over. Heb na de gratis LIVE periode deze optie niet verlengd, vindt 10 euro per maand te veel voor hetgeen je ervoor krijgt of wat ik er mee doe. In de 3 gratis maanden kun je wel goed bekijken of deze LIVE optie bij je past. Mochten ze die 10 euro ooit halveren, dan hebben ze er met mij een nieuwe LIVE klant bij. Ik denk dat veel meer gebruikers van LIVE er zo over denken.

jojo72 15-03-2009

Sinds een maand een de 940 in bezit en heb nog nooit zo'n waardeloos apparaat in mijn bezit gehad, gelukkig was ie lekker goedkoop :(

Flitspalen; leuk al die vaste palen maar ben nu drie keer langs een mobiele flitser gereden zonder dat ie werd aangegeven en ter info ik heb een werkende account en betaal daar ook nog eens extra voor.

Handsfree; Maakt wekenlijks minstens een dag geen contact met mijn mobiel en de kwaliteit is zo slecht dat je geen goed gesprek kunt voeren zonder je hoofd naast de tomtom te houden.

Ipod; In theorie kun je je ipod aansluiten op je tomtom, een van de belangerijkste verschillen met de goedkopere versie. Leuk dacht ik moet ik hebben. Jammer dat je nergens de juiste kabel kunt kopen om de twee dingen aan te sluiten

Navigatie; gebruik geen stem invoering want dan werkt het wel

Batterijduur; ideaal voor een rit van je huis naar de supermarkt

Kortom ik ben blij dat ik geen aandelen tomtom heb want als dit hun beste apparaat is voorzie ik een mooie toekomst voor het bedrijf.

smug07 11-01-2009

TT 940 nu enekele weken in bezit. Bevalt erg goed. De kaarten zijn bijzonder actueel. Niet alle flitspalen staan erop, maar toch erg veel. Overtreding van maimum snelheid is erg praktisch. Helpdesk van TT benaderd voor aanmaken van eigen account. Goede en snelle ondersteuning. In gebruik nemen is echt plug&play. Aansluiten op PC is makkie. In tegenstelling tot eerdere berichten over TT is de houder prima.
ben erg tevreden over deze TT.

wdalen 24-11-2008

vervolg van review 16-11:

Op 17 nov heb ik het apparaat omgeruild. De plusdiensten op deze nieuwe werkten nu wel...... 1 dag. Ik moest bij de helpdesk van TomTom vragen om mijn account te koppelen aan mijn nieuwe, wel werkende tomtom. Het vreemde was dat ik moest bewijzen dat ik hem omgeruild had. Toen dat voor elkaar was bleek het niet mogelijk om het account om te zetten. Op een gegeven moment kreeg ik een mailtje dat alles in orde was en ik kon mijn TT weer koppelen aan de PC. Inderdaad, de TT ging een kaart update binnenhalen en de flitspalen. Na een paar minuten verbrak de verbinding en bleek mijn europakaart niet meer te werken. Tot op heden is het TomTom niet gelukt om mij van een werkend apparaat te laten genieten. Ik betaalde bijna 500 euro en kan helemaal niets met dat ding.

Ericie 22-11-2008

Ik heb deze navigatie nu 2 weken in gebruik en ik moet zeggen het werkt perfect.
Ook de plusdiensten werkten direct en zonder haperen.

De filemeldingen zijn veel beter, maar het abonnement is eigenlijk te duur, dat is jammer.
Als men bijvoorbeeld 4,95 zou vragen zou dat meer dan voldoende zijn naar mijn mening.

Het kaartmateriaal valt wel een beetje tegen. Dit is namelijk lang niet zo uitgebreid als van mijn oude Garmin. In dit opzicht heb ik een beetje spijt geen Garmin te hebben gekocht.

De stemsturing werkt, maar is niet zo erg handig in gebruik. De luidspreker is wel weer een verbetering en gaat lekker hard als het moet.

De accu is veel te snel leeg. Dat is jammer, deze zou het eigenlijk een uur of 6 uit moeten kunnen houden. Volgens mij is hier wel op gespaard.

Verder een goed apparaat, maar de prijs/kwaliteitverhouding ligt wel een beetje scheef. 399 was voldoende geweest.

Dat bij zo'n duur apparaat standaard geen hoesje of tas wordt geleverd is gewoon Nederlandse gierigheid. Bij zo'n apparaat hoort dit er gewoon bij te zitten. Dit is gewoon een gigantische blunder van TOMTOM.